Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Μετουσίωση



Καθόμουν βυθισμένος στην πολυθρόνα μου
Ήταν φτιαγμένη από πάγο

Γυναικεία κραυγή διαπέρασε τις Βοήμιες ωτασπίδες μου
Μέσα από τα πλεξιγκλάς μάτια μου 
είδα μονόφτερη κίχλη να χτυπιέται στο ημιπερατό από το φώς τζάμι μου,
είδα Αυτήν να πέφτει γυμνή από τον απέναντι βράχο

Στη θέα της πτώσης έκανα μια ευχή: παντοτινή ευτυχία

Όπερ και εγένετο:
τα μετατάρσιά μου μετουσιώθηκαν σε πολυεδρικούς αστρίτες
Δύο από αυτούς σάλεψαν
Με συριγμούς μέσα από τις διχαλωτές τους γλώσσες
Και από θηλυκά μετουσιώθηκαν σε γυναίκες
Κάποια μάνα και κάποια (άσχετη) κόρη
που μου σέρβιραν σε ταριχευμένη μέδουσα το μυομήτριό Της 
Ήταν διακοσμημένο με ψυχανθή

Έπειτα γύρισαν στον Καύκασο

Ενώ Αυτή ακόμα έπεφτε...

Θε μου! Πόση ευτυχία!!!

Ας είναι ευλογημένο το όνομά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: